עצות שימושיות לקראת רכישת דירה מקבלן

עבור רובינו, רכישת דירת מגורים היא אירוע המהווה ציון דרך משמעותי בחיים .
רכישת דירת מגורים הינה עניין מורכב המצריך מומחיות וניסיון, ובעזרת כמה דגשים כפי שיפורטו להלן, אפשר לצמצם את החשיפה והנזקים העלולים להגרם במסגרת עסקת רכישת דירת מגורים, ולהגיע לרכישה כאשר ידינו על העליונה.
חשוב לציין, כי גם אם נשכור את שירותיהם של מיטב המומחים, ישנן בדיקות ונושאים מסוימים, שבכוחנו לבדוק בעצמנו ולכל הפחות לוודא כי מי שבודק עבורנו ביצע את אותן הבדיקות כהלכה.

בפרק זה נדון בעצות שימושיות לקראת רכישת דירת מגורים מקבלן.

בדיקות ונושאים כלכליים – כיצד מממנים את רכישת דירת המגורים?

חשוב לבחון מהן דרכי מימון רכישת הדירה, מה ההון העצמי (דהיינו, הכספים הזמינים שניתן לעשות בהם שימוש לצורך רכישת הדירה) העומד לרשותך לצורך העניין, האם עליך לגייס הלוואה, לרבות משכנתא.
אם אין ברשות הרוכש ההון העצמי הנדרש לטובת הרכישה ובכוונתו לגייס כספים באמצעות הלוואות (לרבות על דרך נטילת משכנתא), מומלץ לבצע בדיקה בנושא מול גורם מומחה בתחום הנדל"ן (עו"ד, יועץ משכנתאות וכו').

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

מאמר זה אינו מהווה יעוץ משפטי, ואין להסתמך עליו כתחליף לייעוץ משפטי. יש לבחון כל מקרה ומקרה לגופו, ולהתאים את המסמך למקרה הספציפי, ולכן חשוב לפנות למשרד עו"ד המתמצא בתחום.

תפריט נגישות

דילוג לתוכן